söndag 17 augusti 2008

Söndag, tråkdag.

Sista söndagen och den sista dagen på sommarlovet. Och så blir den såhär tråkig och helt meningslös. Men de e ju söndag, vad hade jag förväntat mig.

Som vanligt vakna jag hos Thomas. Han sa att jag var tvungen att gå upp. Sen spelade han Zelda och jag snoozade lite brevid.

Jag gick hem, åt mat (fick bara ner 5 tuggor). På sista tiden har jag haft lite svårt att äta, till och från. Efter mat städade jag. Det blev hyfsat snyggt.
Sen åkte jag hem till mamma. Spelade gh3, satt lite vid datorn, och här sitter jag än. Men jag har inte bloggat på ett tag så what the heck. Folk har till och med börjat säga "heey, du har inte bloggat på ett tag!" så nu känner jag att de e min skyldighet till folket.

Man kan knappt tro att sommarlovet är slut. Jag börjar 11.15 imorgon, men jag vet Inte vart jag ska vara eller något, ingen i klassen verkar veta vad jag vet.
Schemat ser ganska bra ut faktiskt, och vi ska få en ny pojk i klassen. Jag tror jag vet vem de e, han får bara gå om 3an så x) Stackarn.

Jag har lust att bara nita någon just nu, eller bita. Riktigt jävla hårt. Det skulle få mig att må så jävla mkt bättre.... Fast de skulle nog ändra efter ett tag om man börjar få blodsmak i munnen, sen lossnar de lite skin och BLÄÄ sluta jag mår redan illa som de e >_<

Aja, tack och hej... Cya

Inga kommentarer: