tisdag 26 augusti 2008

Natt och Dag.

Den här dagen har varit som natt och dag!
Vaknade kvart i 7 för jag skulle till skolan och träna. Det regnade. Visserligen gick det ganska bra på träningen! Men väskan väger fett mkt efter.
Jag hade bara pluggämnen idag, alla var med Kia. Fatta att man inte orkar lyssna på hennes tjöt hela tiden! 99% av hennes lektioner sitter jag och smsar! Jag var nära på att börja lipa för att jag saknade Thomas.
Hela skoldagen gick jag i mjukis, för jag pallade inte ha mina äckligt tajta jeans jag egentligen skulle ha, så jag snodde Ericas mjukis. Men jag var tvungen att byta sen till mina jeans, och då fick jag en komplimang av Petra att de va snyggt. Då var jag oxå nära på att lipa för någon bryr sig xD
När jag gick hem, så hälsade Christoffer på mig, han gick med sitt "coola" gäng och ändå hälsar han lixom, han brukar inte hälsa så xD Då var jag med nära på att lipa bara för att en mesig liten etta sa hej till mig.
Vi skulle ha match! Skulle bli lite kul iaf! Såg dock mest ifram emot att Thomas skulle hämta mig. Vi vann iaf med 4-1! JAg la dock inte mål, var nära, men de blev en ass istället. Nu är jag jätteseg.
Thomas kom och hämta mig, vill inte berätta om de, då börjar jag lipa. JAG SAKNAR HONOM!!!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Under träningen igår fick jag 3 myggbett, idag fick jag 3 myggbett, varav 2 i ansiktet, sen har jag 5 från mitt förflutna :( Mygg älskar mig!

Inga kommentarer: