söndag 9 november 2008

Älskar felix ketchup, och deras nya låt på reklamen.

DEN GÖR MIG GLAD!!



Så. Mitt liv är ett ganska stort garnnystan just nu. Vettefan vad jag menar med det men.. Till saken.

Jag kan inte sluta känna mig ledsen. Jag vet inte vrf men de e min jävla hjärna som säger elaka saker som trottsar mitt hjärtas principer. Den säger åt mig att sluta upp med allt och börja om på nytt. Den vill typ att jag ska bli eskimå typ och söka nya kunskaper och sånt.

Men jag är ganska less på min vardag nu. Alltid är det samma sak. Ska nog ta upp fotbollen igen och kanske till och med börja med läxor.

Ska laga mat åt mamma imorgon, då har jag något att göra iaf.
Och Mamma ska gå till vägverket och anmäla dom typ. Påväg till mamma från bussen är det en tunnel, den är jättemörk och allt. Och så har dom ställt en sån där gris som mamma inte såg, så hon gick in i den och snubblade och allt. Så hon har massa och ont skrapsår så hon ska typ gå å få skadestånd och sånt.

glömde nagellacket hos pappa idag, suck. Farsdag iaf, jagf gav pappa 7.5 dl matlagningsgrädde i present. Sen åkte vi till farfar, han fick en blomma och vi fick kakor och bullar och sånt. Jag drack Snurre Sprätt med Kiwi smak.

Nu vill jag pussas :S

Det klias mellan mina ben :S Suck bara massa jobbigt. Men nu ska jag gå å kissa och klia mig och sen kanske titta på Dukes och Hazzard? Hur fan stavas det?

Jag skulle vilja se mitt liv om typ 20 år. Om de går på de ståret jag går i nu kommer jag bli 150 kg övervikt och jobba som städare och gråta varje natt för ingen älskar mig och jag inte har fått några barn.


RÄDDA MIG NÅGON?!

Heijch.

Inga kommentarer: