söndag 9 november 2008

twice better than once

Lawl, två gånger på en dag. Känner bara att jag har så mkt att säga, fast det jag skriver här, är inte det jag tänker på egentligen.

Egentligen vill jag bara skrika åt folk, eller vissa folk.

Borde sätta mig och måla i min lilla målarbok för typ 3åringar. För det får mig att sluta tänka på verkligheten. Verkligheten får mig ledsen nu. Det tycks aldrig bli bra..
jag vill nog bara ha en massa uppmärksamhet och få som jag vill, men jag får inte det nu. Då blir man lite grinig och tjurig mot alla eftersom man måste göra allt som alla andra vill istället för tvärt om.

Vad jag vill ha är en jävla massa uppmärksamhet, att folk (kompisar, mamma/pappa, thomas och andra) gör saker mot mig som dom vet att jag tycker om, UTAN ATT JAG BER OM DET. Det var längesen nu.

Har inte fått shoppa på jättelänge heller, det sliter på mig :( Ändå försvinner mina pengar, jag blir så deppig bara, massa skit.


Jag vill bara att min hjärna och mitt hjärta ska komma överrens, så jag slipper alla tårfyllda nätter och osäkerhet på inte bara mig själv, utan på alla andra. Det är så otroligt jobbigt för jag kan inte vara mig själv, det är det nog många som märkt tror jag.



Vill börja om på nytt.

Inga kommentarer: