lördag 20 december 2008

Thomas. 1

För er som inte redan läst 100 gånger om Thomas på min bilddagbok ska jag nu berätta lite till. Det hjälper mig att skriva. Läs inte om de inte passar. Det är iallafall för min egen skulle och för Thomas <3

Det jag försöker göra är att inte bli påminnd om honom. Fast nu känner jag mig ändå stark nog att inte börja lipa såfort jag tänker på honom. Fast jag bröt ihop när Du ringde idag babe <3 Fan va skönt det var att höra din röst <3
Jag skulle köpa pommes frittes idag, så tänkte jag "Hemköp eller Ica?" Då kom jag på att Du alltid brukar gå till Hemköp, så det blev Ica. Där ser man Käll och alla chips. Då blir jag påminnd om dig iallafall.
Jag kan inte duscha, för det brukar vi göra.
Inte sova/ligga i sängen, för det brukar vi göra med.
Jag har hela tiden på mig dina kläder. Nu har jag dina jeans och din underställströja. Och "rosa fläcktrosorna"babe :P Haha.
Jag kan inte lyssna på min paiod:( Fast bara låtarna, för dom påminner inte om dig, för dom lyssnar du inte på.
Jag spelar ofta gayboy <3
Det var skönt när du tingde mig och sa att du nästan började gråta inför alla igår. Det är könt att veta att du inte e så "stark" som jag trodde att du var <3333

Jag skriver detta för din skull, så du ska veta att jag tänker på dig 24/7. <3
Älskar dig av hela mitt hjärta och lite till. Önskar du är min för alltid <333 Pussbabe!

Inga kommentarer: