söndag 21 december 2008

Thomas. 3

Det är nu första söndagen utan Thomas. Det känns jättekonstigt att få sova länge - och när man vill. Att inte vakna upp brevid din morgonandedräckt saknar jag faktiskt, men framför allt saknar jag när Du har vaknat sådär lite bara och kryper närmre mig och jag får ha mina ben över din höft och så kramas vi. Det är jättemysigt!!

Idag blir det fiskgratäng till middag ^^ Jag ska få köra och handla potatis :3. Mamma kommer med och äter =) Sen får jag köra hennes bil hem =) Niiiiice.

Babe, vart jag än går ser jag Polo's. Det är jobbigt att ingen fattar när jag säger "polo" med "vårat språk" haha men lite kul är det.

Just nu är jag bara så jävla glad, jag är inte ledsen längre, eller nu. Jag 'r bara så jävla glad att det är just Dig jag älskar. Jag känner mig så stark och vill bara gråta av glädje istället.
Det är nu jag fattar hur man kan tänka frammåt. Istället för att tänka på hur jobbigt det är så tänker jag på att jag kommer bli så jävla glad när u kommer hem.
Min dröm är att få möta dig vid dagise utanför mig och springa emot dig och hoppa upp i din famn och bara gråta av glädje i din famn när du kramar mig hårt. Fan vad jag längtar.



Puss hej, älskar dig babe <3333

Inga kommentarer: