måndag 2 juni 2008

Allt och inget.

Jag har jävligt mkt att säga, vet inte hur jag ska få ner det bara. vi kan väll börja smått om.. att bråka?

Jag fick inte bråkat igår xD
Thomas var inte mottaglig för sånt igår. Men de räcker med att han säger "chhaaaam" som bara han kan xD eller att han skrattar eller nått, och jag smälter och blir som en liten nykär skolflicka.
Bara för det vill jag bråka nu xD

Sen kan vi väll ta.. bilskolan?
Kul att man får börja om från noll. Jag blir nervös i trafiken och får kärringstopp hela tiden, så nu ska jag börja om från steg 2 xD Starta i uppförsbacke och skit. Suck. Jävla bilar!
Dessutom så kände man den där äckliga känslan av halsbränna smyger sig på och ögonen vill gråta. Pricken på i:et så har man mensvärk! LIVET LEKER :D Jag har lixom kört bil sen.. September iaf. 28 december minns jag var första gången! Jag vill spela GH3. Grädden på moset hade jag teorilektion efter.

Nu har jag glömt vad jag mer vill skriva om. Eller tja, Björn Rosenström spelar ju på Lygnevi nu på torsdag. Trevligt, ska nog gå, fast jag vet inte, måste spara cash xD (Kostar faktiskt 160 spänn >_<)

Lawl, jag har bra musiksmak igen :3

Kommer jag på mer, skriver jag mer. Hejsvej. (Hanna du har lagt av med Hejsven :O)

Inga kommentarer: