tisdag 3 juni 2008

Sommarsjuk - bästa jag vet.

Det hela började igår. Kände hur näsan värkte och allt. Som jag sa igår.
Idag, mådde jag så dåligt att jag skippade skolan. Jag har nog haft feber, men jag vet inte riktigt. Annars är jag jävligt förkyld och ont i huvet och allt. Jag som skulle varit med Hanna idag!

Farmor och Farfar kom hem till mig iaf med glass x) synd ba att glassen är äcklig, en sån där Päron - vanilj - jordgubb. Men den slank ner iaf! Får la ge till min bror x)

Vill bli frisk så man kan se alla studenter imorgon! Tänk, de e bara ett år kvar tills jag tar studenten. Lite läskigt faktiskt. Men men, imorgon ska jag nog gå med Thomas och kolla på när hans kompisar tar studenten. Kewl.

Jag som har så mkt att säga, men så lite ork till att skriva.
Man känner sig så fruktansvärd dissad när man e sjuk. "Heej Viktoria! Ska vi ses?" "Aaah jag vill det, men jag e sjuk" "Åååh, vi tar det en annan dag, hejdå nu ska jag ut och sola och bada!" >_<. Hatar alla som mår bra.

Funderar på att vaxa benen någon gång snart. Jag orkar inte raka längre asså. De e de värsta jag vet, och tråkigaste!
Hanna, de e nu du ska säga " e d d d e? :O" Jag svarar "Ja, d e d d e -.-"

Aja, tjingmors.

Inga kommentarer: