lördag 21 juni 2008

Midsommarafton och fyllor.

Det var ju midsommar igår. Och Midsommar förknippar jag med fyllor. Så skulle det bli denna midsommarafton!

Det hände så jävla mkt. Först kom Thomas och Wenne hem till mig för att vi sedan skulle gå vidare till Adam och grilla och lite sånt. Så vi småjoggade hem till Adam för de snart skulle börja störtregna. Bara någon minut efter vi hunnit innanför dörren står de som spön i backen! Sen började de avta och de regnade bara på dn västra sidan av huset, inte östra xD Därmed vann jag en sak. Vi hade diskuterat om vrf man ska bo i östra villastaden eller västa. Eftersom de regnade på västra så vann jag över Thomas (Enligt Adam xD)

Vi började grilla sen =) Thomas och Adam (tror jag) fick stå för detta. När maten var klar var iaf jag lite halvlullig. Jag kände igen känslan av att benen vill vika sig och att de gör ont i bröstmusklerna. Vad man ska göra för att bota detta är att dricka lite till, så är man i stadiet alla vill va i sen =). När Wenne har proppat i sig alla korvar, och jag och Ida har klagat färdigt på att flintasteken är rent fett, och Adam pillat klart på den så var jag klar med drickandet för en stund. Jag var nu i stadiet jag ville va i ^^.

Efter ett tag så var det bara jag och Jonas (Thomas bror) kvar i vardagsrummet, då försökte han trycka ner mig shots xD Men jag sa att jag inte ville ha, då sa han att jag var förståndig och modig som våga säga ifrån xD Sen satt vi väl där och snackade.

Jag gick in till Adams sovrum där Ida och Thomas befann sig, IDa drack någon jävla utländsk sprit (vilket jag lärt mig att man inte ska dricka!) och Thomas drack med tror jag. Thomas försökte få mig att smaka, då sa jag typ "Den dagen du får mig att dricka sånt kommer fan jag göra vad du vill att jag ska göra". Thomas tappade tålamodet av att jag sa nej så han gick. Sen frågade Ida om jag ville ha, då smakade jag självklart lite, sisådär en klunk. När den klunken hade tagit i så tog jag två till.

Nu hade jag passerat den där gränsen jag ville vara på, men jag hade fortfarande kontroll och jag visste vad jag gjorde (Jag ångrar INGENTING från igår!).

Sen började Wenne spy, han tål typ inte starka grejer, men efter det så mådde han bra igen tror jag :3 han såg ut att må bra iaf xD

Ida och Jonas gick hem. Så gjorde Viktor och hans tjej Anastasia med, fast dom kom tillbaka sen när Adam, Thomas, Wenne och jag låg i ett rum där uppe och kollade på film.

Under HELA kvällen hade jag ringt Carro och sagt att hon skulle komma in till Kungsbacka.
Vips ringer hon tillbaka och säger att hon står utanför min pappas hus!
Jag Wennw och Thomas beger oss nu hemmåt, klockan var väl en 3.
Det visade sig att Carro, Helen, Therese och Ninni var hos min granne och festade :O Fredrik hette han, kände igen snubben men hade aldrig sett honom på gatan.
Jag hade jättekul med tjejerna :D Jag har ju inte träffat Helen på ett halvår, Ninni på ett år, Carro och Therese på 4 månader, så de va rätt gött :D
Wenne och THomas hade lite tråkigt xD
Alkoholen började gå ur mig och jag var näst intill nykter. ÄNDÅ hånglade jag med Therese inför Thomas och hennes pojkvänn xD Och sen en gång till inför en i TRAMS (!!) som filmade oss xD xD Hahahah de va faktiskt lite kul!
Egentligen så skulle typ alla dom sova hos mig, men klockan blev mkt så dom tog första pendeln hem för dagen istället XD När klockan var typ 5 så var jag Thomas och Wenne hemma hos mig. Båda skulle sova hos mig.
Wenne fick sova i soffan, han somnade typ direkt och Thomas sa att han såg ut som en liten flicka när han sov xD

Jag och Thomas skulle sova i min säng ofc. Sen nämns inte mer =) Jag tror att jag somnade vid 7.
Vaknade första gången 8.23. Sen kl 11 av att Wenne kommer in och är klarvaken. Thomas följer med honom och vips är jag ensam och somnar om, vaknar 14.30 av att pappa ringer och frågar hur de e.



Thomas tack för att du finns <3 Jag vill tillbaka till igår (L)
Ångrar ingenting (L)<3333 Älskar dig sötsak <3

Inga kommentarer: