torsdag 12 juni 2008

Bloggeli bloggeli blogg.

Jag läste en reklam på bilddagboken:
"Korvsemt, krämig och lättlagad!" Nåågon, NÅGON som blir sugen eller?

Och idag... Är det första riktiga dagen på sommarlovet :3 Fett soft är det. Den har tillbringats med Thomas^^
Han väckte mig, typ första gången ever, brukar alltid vara tvärt om typ. Sen, åt jag frukost och han kolla tv xD Vi gick och duscha, hahah jag blev rädd för hans bror, trodde han skulle kolla in :O Sa ju att någon skulle kommma hem >_<
Aja, jag gick och tränade sen, typ första gången på väldigt lång tid. Gött känns det. Och jag e reserv till Gothia cup xD Känns oxå bra eftersom jag trodde att jag inte skulle få spel över huvudtaget. Det blir nog som förra året, fast ännu värre. Nu jävlar ska jag visa vad jag går för xD HAHA

PEACE OUT?

Inga kommentarer: