söndag 1 juni 2008

sdlnc

Förövrigt är jag jävligt bra på rubriker x)

Madde saaaa *med bäbisröst* att jag fick lägga upp en blogg till, så nu gör jag de :3

I torsdags, yep, samma dag som jag åkte till hudiksvall/stockholm så klippte jag mig. Det blev de gamla vanliga! Jag vågar inte göra något med mitt hår, vill att de ska bli långt! Hon klippte säkert en 3 cm, men de känns som att halva håret är av, inte så najs.

Och btw! HÖR OCH HÄPNA! Lilla Vickan här har kört 70 mil motorväg! Sammanlagt denna helgen! KUL SOM SATAN! I Mammas nya fräääsha bil! Volvo v70, 2.4D årsmodel 09 :D Fan va soft. Miss Queen har vi döpt den till. Det är värsta kul att dra på allt va man kan i 2an. Hon klarar mkt ^^. Dessutom så fick mamma säga till mig hela tiden att faktiskt hålla 110 på motorvägen.
såhär kunde de låta:
Mamma: Viktoria, hur fort kör du nu?
Jag: Men... jag är påväg att sänka farten, känner du inte hur jag släpper gasen?

eller:

Mamma: Nu kör du i 125 igen! Du ska hålla max 115!!
Jag: Men de kommer en bil där framme jag vill köra om (A)

Köra är kul <3 Ska till körskolan imorgon med, inte lika kewl, även fast det är en lika dan bil (Bara årsmodellen som inte är den samma) Och min bilskolelärare - Andreas- är liiite torr. Det blir ofta dom här standard frågorna som:
Jag: Äru gift eller?
Han: Jopp.
Jag: kej...

eller:

Han: sväng vänster
Jag: okej, ska bara blinka åt vänster, för nu är jag påväg åt höger igen. Måste lära mig höger och vänster.

Lixom, kul.

Vill fortfarande bråka. Thomas har inte ringt än. Nu ringer jag honom :3 Kyss och slem - Du vet från vem!

1 kommentar:

Iamadorkbutihaveablog sa...

Rolling on tha floor laughing! ;) Mamma: Nu kör du i 125 igen! Du ska hålla max 115!!
Jag: Men de kommer en bil där framme jag vill köra om (A) hahahaha