söndag 1 juni 2008

blablabalbalbala

Well.

Idag - Söndag!

Helgen förövrigt har varit ganska bra. Jag var i Stockholm för första gången. Längtade bara hem iofs. De va inget å ha.

Söndag - Bråkets dag!
Jag vill alltid bråka på söndagar.
Lika så idag. Jagg vill bråka. Helst med min kille Thomas. Stackars honom, varje söndag är som dom alltid varit. Idag vill jag bråka om att vi alltid ska bråka på söndagar xD

Jag är ivrig nu! Liksom, dels för att jag skriver på min blogg :3 (nörd) och för att Thomas snart ringer - jag vill jag vill jag vill jag vill bråka :D (Störd xD) (de rimma HAHAHAH XD Gay)

Hungrig e jag med =( Och jag vill spela guitar hero 3. hittat en massa goa låtar som e på bonusskiten :3
Varmt e de oxå, jävlar. Och jag lyssnar på de bästa bandet som finns just nu :3 "Sonic Syndicate",
Skapa mer metal-band säger jag bara :3.

Hejdå, här ska bråkas. Ska slå ner katten om de så krävs!

1 kommentar:

Iamadorkbutihaveablog sa...

Haha! Roligt inlägg!

Välkommen till den hårda bloggarvärlden! ;) Nu har kanske ja fått 2 st å starta bloggar! :P
I'm tha man! Lr Woman!

Peace out å lycka till me bloggandet! ;)