tisdag 10 juni 2008

En handske, en stövel och ett äpple.

Dagens kommentar, sagt av min älskade pojkvänn: "Bara för att den vibrerar behöver inte du hålla på med den!"
Den som inte misstolkar detta är nog... helt dum i huvudet xD

Thomas Olausson, min pojkvänn ^^ Jag älskar honom! Han får mig glad, han får mig att skratta, får mig att känna mig som att de inte finns någon annan tjej än mig i hela världen. Han får mig att pirra av lycka =). Har aldrig älskat någon så som jag älskar honom. Han betyder allt för mig. Thomas, utan dig så, jag vill inte ens tänka på de :O Jag älskar dig av hela mitt hjärta, kommer aldrig glömma dig =) Detta kommer hålla länge <3.


Nu kan jag inte sluta tänka på sättet du kysser mig, kramar mig, kollar på mig, rör vid mig.
Mest av allt vill jag bara kyssa dig nu älskling <3

Inga kommentarer: