onsdag 18 juni 2008

Piss på internet och Sverige

Precis som Sveriges landslag (fotboll) suger mitt internet, internet kan inte göra något rätt!
De funkar - inte funkar - funkar- inte funkar.... Som tur är kan man blogga fast internet inte funkar xD Fast man kan ju bara ladda upp den när internet funkar >_< Nu funkar de :O!

Sverige spela rötet! FYFAN säger jag bara :/. Jag tittade på matchen med pappa och Thomas.
Undermedvetet tänkte jag att de skulle bli en 90 jobbiga minuter, för jag skulle inte få några pussar osv :/ De första 45 minutrarna hade jag rätt, de resterande 45 spenderades inne på mitt rum xD.
Men jag hatar de tillfällerna man vill ha uppmärksamhet men inte får de! ARGH xD.

Fick mina betyg med, jag har inte sett dom, men mamma har.
"Duuu jag råkade öppna dina betyg. Jag trodde de var något annat!"
"Jaha, är du sur eller hur såg dom ut?"

De visade sig att jag bara hade 2 IG, trodde jag skulle ha 5.
Jag fick iaf IG varning i 3 ämnen iofs, Matte och Tyska visste jag om att jag skulle få IG i, och så fick jag IG varning i samhäll med, trots att jag hade 2 inlämningar kvar att göra fick jag G xD Samma sak i livskunskap och alternativ medicin. Aja jag SÖG denna terminen. Jag är sur på mig själv för att jag inte anstränger mig mer.

Nu logga älsk in på msn :3 (L)

Jaja, peace out.

Inga kommentarer: